Telefonisch contact

De klantenservice helpt u graag verder, via (werkdagen van 8:00 tot 17:00 uur)​:

 

0900 0787


Storingen kunt u dag en nacht telefonisch melden.
 

Een storing doorgeven 

Heeft u een storing in de drinkwaterlevering aan uw woning? Kijk dan op www.evides.nl/storingen of deze al bekend is en hoe lang deze duurt. Een storing melden kan 24 uur per dag, 7 dagen per week via 0900 0787.


Online uw gegevens wijzigen via Mijn Evides

Meterstand doorgeven, persoonlijke gegevens wijzigen of kiezen voor een andere betaalwijze? Dat kunt u allemaal zelf online doorgeven via Mijn Evides. Na registratie logt u in met uw e-mailadres en kunt u een zelfgekozen wachtwoord instellen.
 

Contactformulier

U kunt ons ook mailen via het contactformulier
 

Veelgestelde vragen

Heeft u al bij de veelgestelde vragen van onze klanten gekeken? Misschien staat uw vraag hier al en dan heeft u direct uw antwoord.

Postadres

Evides Waterbedrijf
Postbus 44135
3006 HC Rotterdam
Rekeningnummer IBAN: NL13INGB0000008710
 

Zeeland, Goeree Overflakkee en Brabantse Wal

Woont u in de provincie Zeeland, Goeree-Overflakkee, gemeente Woensdrecht, Halsteren, Putte of Lepelstraat (gemeente Bergen op Zoom)? De dienstverlening rond de drinkwatervoorziening in deze gebieden heeft Evides Waterbedrijf uitbesteed aan DELTA. U kunt DELTA bereiken via www.delta.nl of via de Klantenservice 0800 5150. Voor storingen belt u naar 0800 5160.
 

Route

Evides Waterbedrijf heeft meerdere vestigingen in Zuid-Holland, Zeeland en Noord-Brabant. Hier vindt u onze routebeschrijvingen.