Nog beter op de hoogte bij waterstoringen

Medewerker van Evides neemt watermonster bij waterkraan

Dagelijks stroomt er betrouwbaar drinkwater uit uw kraan. Dat is in Nederland vanzelfsprekend. Helaas doen zich wel eens storingen voor in het leidingnet. In dat geval informeren wij u zo goed en snel mogelijk via onze website of op straat. Vanaf nu ook via Twitter!

Tijdens een lekkage wilt u graag weten waar u aan toe bent. Om u goed te informeren, breiden wij onze online informatievoorziening steeds verder uit. Sinds begin dit jaar delen we storingen die twee of meer klanten treffen via www.evides.nl/waterstoring. Daar kunt u ook uw e-mailadres of telefoonnummer doorgeven, dan krijgt u vanzelf een melding als er meer bekend is. Bijvoorbeeld over de oplostijd. Vanaf 1 september attenderen we u ook op storingen via Twitter. Volg daarvoor ons account @EvidesWaterbedr.

24/7 paraat

Via een ondergronds leidingnet van ruim 14.000 kilometer lang stroomt het drinkwater van de zuiveringslocaties naar u thuis. Monteurs zijn dagelijks bezig met het onderhoud en beheer van het net. Helaas kunnen er door allerlei oorzaken lekkages ontstaan. Daarom staan we 24 uur per dag klaar om eventuele problemen goed op te lossen en overlast te beperken.

Telefonisch storing melden

Is er een storing bij u in de straat en staat deze niet op evides.nl/waterstoring? Geef uw storing dan direct aan ons door via 0900 0787. Wij vragen u dit telefonisch te doen. Zo kunnen we waar nodig aanvullende vragen stellen, de situatie sneller inschatten en daardoor beter helpen.

Eerdere berichten

De website Evides.nl werkt het best met cookies. Met cookies, soms van derden, kunnen wij algemeen websitebezoek analyseren en problemen met de site oplossen. Meer informatie vindt u op Disclaimer en privacy.