Uw gegevens aanpassen

Wijzig uw termijnbedrag, rekeningnummer, betaalwijze, persoonsgegevens of postadres gemakkelijk in Mijn Evides.

Moeiteloos online geregeld

  • Al uw gegevens in één overzicht
  • 24/7 bereikbaar!
  • Ook als u dit voor een familielid beheert

Heeft u nog geen Mijn Evides-account? Maak dan eerst een account aan.


Druppel
Termijnbedrag aanpassen?

Het termijnbedrag is een inschatting van uw kosten voor drinkwater. Online kunt u dit snel verhogen of verlagen. Let op: net een meterkaart ontvangen? Dan kunt u uw termijnbedrag wijzigen na ontvangst van uw afrekening. Dit kan niet in de laatste week van de maand.

Mijn termijnbedrag aanpassen

Brief
Kies voor automatische incasso

Met betalen via automatische incasso vergeet u nooit meer een betaling. U betaalt altijd op tijd. Kies of u uw facturen in 4 of 10 keer per jaar wilt betalen. Regel het snel en gemakkelijk in Mijn Evides.

Automatische incasso kiezen

Digitale post voor een mooiere wereld

Wij proberen zo groen mogelijk te werken. Daarom sturen wij u het liefst digitale post. U ontvangt dan uw meterstandkaart en factuur per e-mail. Regel het direct in Mijn Evides!

Man en vrouw bij waterven

Pen
Uw rekeningnummer aanpassen?

Heeft u een ander rekeningnummer? Krijgt u geld terug en wilt u uw bankrekeningnummer aan ons doorgeven? Doe dit gemakkelijk en snel via Mijn Evides.

Rekeningnummer aanpassen

Uitroepteken
Post digitaal ontvangen?

Wilt u uw post (weer) per e-mail ontvangen? Regel het direct in Mijn Evides. Kies bij meterstandkaart en overige post voor e-mail en geef uw e-mailadres door of pas deze aan.

Digitale post ontvangen

Veelgestelde vragen

Hoe moet ik een naamswijziging doorgeven?

U kunt in geval van scheiden of overlijden de wijziging gemakkelijk online doorgeven.

Gegevens wijzigen bij een scheiding

Gegevens wijzigen i.v.m. een overlijden

Voor overige naamswijzigingen kunt u contact met ons opnemen.

Hoe kan ik een overlijden doorgeven?
Allereerst gecondoleerd met uw verlies. Wij wensen u veel sterkte in deze moeilijke tijd.
U kunt een overlijden gemakkelijk online doorgeven. Wilt u liever persoonlijk contact? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Ik wil een account voor iemand anders beheren. Hoe doe ik dat?
Het kan voorkomen dat u een account van iemand anders wilt beheren, omdat hij/zij dat zelf niet kan doen. Wat fijn dat u daarbij kunt helpen! U kunt een nieuw account registreren. Voor dit account heeft u een ander e-mailadres nodig dan uw eigen e-mailadres. Het is helaas niet mogelijk om een ander account aan uw eigen account toe te voegen.
U gaat samen op een nieuw adres wonen
  • Meld de oude adressen af bij de drinkwaterleveranciers. Bij Evides kunt u dit gemakkelijk in Mijn Evides doen.
  • Meld het nieuwe adres aan in Mijn Evides. Bent u een nieuwe klant? Maak dan eerst een account aan.
U trekt bij uw partner in, of andersom
  • Meld het oude adres af bij uw drinkwaterleverancier. Bij Evides kunt u dit gemakkelijk in Mijn Evides doen.
  • Staat het contract op de naam van uw partner? Dan hoeft u verder niets te doen.
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

U kunt uw gegevens wijzigen via Mijn Evides. Hier kunt u bijvoorbeeld uw persoonsgegevens wijzigen, uw telefoonnummer, e-mailadres en betaalmethode aanpassen of een ander rekeningnummer doorgeven.

De website Evides.nl werkt het best met cookies. Met cookies, soms van derden, kunnen wij algemeen websitebezoek analyseren en problemen met de site oplossen. Meer informatie vindt u op Disclaimer en privacy.