Uw gegevens aanpassen

Wijzig uw termijnbedrag, rekeningnummer, betaalwijze, persoonsgegevens of postadres gemakkelijk in Mijn Evides.

Moeiteloos online geregeld

  • Al uw gegevens in één overzicht
  • 24/7 bereikbaar!
  • Ook als u dit voor een familielid beheert

Heeft u nog geen Mijn Evides-account? Maak dan eerst een account aan.


Druppel
Termijnbedrag aanpassen?

Het termijnbedrag is een inschatting van uw kosten voor drinkwater. Online kunt u dit snel verhogen of verlagen. Let op: net een meterkaart ontvangen? Dan kunt u uw termijnbedrag wijzigen na ontvangst van uw afrekening. Dit kan niet in de laatste week van de maand.

Mijn termijnbedrag aanpassen

Brief
Kies voor automatische incasso

Met betalen via automatische incasso vergeet u nooit meer een betaling. U betaalt altijd op tijd. Kies of u uw facturen in 4 of 10 keer per jaar wilt betalen. Regel het snel en gemakkelijk in Mijn Evides.

Automatische incasso kiezen

Digitale post voor een mooiere wereld

Wij proberen zo groen mogelijk te werken. Daarom sturen wij u het liefst digitale post. U ontvangt dan uw meterstandkaart en factuur per e-mail. Regel het direct in Mijn Evides!

Man en vrouw bij waterven

Pen
Uw rekeningnummer aanpassen?

Heeft u een ander rekeningnummer? Krijgt u geld terug en wilt u uw bankrekeningnummer aan ons doorgeven? Doe dit gemakkelijk en snel via Mijn Evides.

Rekeningnummer aanpassen

Uitroepteken
Post digitaal ontvangen?

Wilt u uw post (weer) per e-mail ontvangen? Regel het direct in Mijn Evides. Kies bij meterstandkaart en overige post voor e-mail en geef uw e-mailadres door of pas deze aan.

Digitale post ontvangen

Veelgestelde vragen

Hoe moet ik een naamswijziging doorgeven?

Een naam kan niet zomaar gewijzigd worden omdat uw contract dan wijzigt. Als u de naam op het contract wegens huwelijk of scheiding wilt wijzigen, kunt u dit doen door uw adres aan te melden met de nieuwe naam. U ontvangt dan een nieuw klantnummer.

Wilt u de tenaamstelling wegens overlijden wijzigen? Neemt u dan telefonisch contact op met onze Klantenservice. Wij zijn op werkdagen van 08:00 tot 17:00 uur bereikbaar via 0900 0787.

Een aanmelding kunt u eenvoudig doorgeven via Mijn Evides.

Hoe kan ik een overlijden doorgeven?

Gecondoleerd met het verlies van uw dierbare.

U kunt een wijziging in verband met een overlijden telefonisch aan ons doorgeven. Houd hiervoor het klantnummer en de volledige adresgegevens van de woning bij de hand. Wij hebben deze gegevens nodig om u goed van dienst te kunnen zijn. We zijn op werkdagen van 08:00 tot 17:00 uur bereikbaar via 0900 0787.

U gaat samen op een nieuw adres wonen
  • Meld de oude adressen af bij de drinkwaterleveranciers. Bij Evides kunt u dit gemakkelijk in Mijn Evides doen.
  • Meld het nieuwe adres aan in Mijn Evides. Bent u een nieuwe klant? Maak dan eerst een account aan.
U trekt bij uw partner in, of andersom
  • Meld het oude adres af bij uw drinkwaterleverancier. Bij Evides kunt u dit gemakkelijk in Mijn Evides doen.
  • Staat het contract op de naam van uw partner? Dan hoeft u verder niets te doen.
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

U kunt uw gegevens wijzigen via Mijn Evides. Hier kunt u bijvoorbeeld uw persoonsgegevens wijzigen, uw telefoonnummer, e-mailadres en betaalmethode aanpassen of een ander rekeningnummer doorgeven.

De website Evides.nl werkt het best met cookies. Met cookies, soms van derden, kunnen wij algemeen websitebezoek analyseren en problemen met de site oplossen. Meer informatie vindt u op Disclaimer en privacy.