Ik ga scheiden

U heeft waarschijnlijk al genoeg aan uw hoofd op het moment. We proberen het u zo gemakkelijk mogelijk te maken. Afhankelijk van uw situatie moet u in actie komen.

Bekijk hieronder welke situatie voor u van toepassing is.

Wat moet ik doen?

Het contract staat op de naam van mijn ex-partner en ik ga verhuizen.

U hoeft niets te doen.

Het contract staat op mijn naam, ik blijf op dit adres wonen.

U hoeft niets te doen.

Tip: als uw drinkwaterverbruik anders wordt kunt u uw termijnbedrag in Mijn Evides aanpassen.

Het contract staat op mijn naam en ik verhuis naar een ander adres.

Meld u af en geef de meterstand door, u ontvangt een eindafrekening. Blijft uw ex-partner op het adres wonen? Dan zal uw ex-partner zich opnieuw moeten aanmelden.

Ik blijf op het adres wonen, maar het contract staat op naam van mijn ex-partner.

Meld u aan als nieuwe klant, het contract komt dan op uw naam te staan.

Ik blijf op het adres wonen, maar ik ga mijn meisjesnaam gebruiken.

U moet een naamswijziging doen.

Naamswijziging doorgeven in 3 stappen

Wijzigen

Stap 1:

Meld uw contract af
Verhuizen

Stap 2:

Meld uw adres opnieuw aan, maar nu met uw nieuwe naam
Pen

Stap 3:

Pas uw termijnbedrag aan als dat nodig is

Nieuw klantnummer

Uw naam is volgens de wet verbonden aan een contract. Een naamswijziging doorgeven lijkt op een verhuizing. Eerst melden wij uw oude contract af, u ontvangt dan een eindafrekening. Daarna meldt u uw adres aan met uw nieuwe naam. U ontvangt een nieuw klantnummer.

Naamswijziging doorgeven

De website Evides.nl werkt het best met cookies. Met cookies, soms van derden, kunnen wij algemeen websitebezoek analyseren en problemen met de site oplossen. Meer informatie vindt u op Disclaimer en privacy.