Naam aanpassen?

Wij mogen een naam op het contract niet zomaar aanpassen, maar we begrijpen ook dat dit in sommige situaties nodig is. Hieronder leggen we uit wat u kunt doen.

1
De naam op een contract aanpassen

Wilt u na een scheiding of overlijden het contract op uw eigen naam wilt zetten? Dan kunt u zich hieronder via de gele button aanmelden als nieuwe klant. De oude contractant wordt dan automatisch afgemeld.

2
Andere gegevens aanpassen

Wilt u andere gegevens aanpassen zoals uw persoonsgegevens, manier van betalen of rekeningnummer? Dit kan eenvoudig online. Klik hieronder op naar Mijn Evides.

3
Hulp nodig?

Staat uw situatie er niet bij? Of lukt het niet om uw aanpassing online door te geven? Klik dan hieronder op contact opnemen. Wij helpen u graag verder.

Aanmelden als nieuwe klant

Ook voor mkb/zzp'ers.

Ook voor zakelijke klanten

Bent u een zzp'er of heeft u een eigen onderneming? Dan kunt u ook de naam op het contract wijzigen.

  • Is uw bedrijfsnaam gewijzigd en het KVK-nummer gelijk gebleven? Dan kunt u uw bedrijfsnaam wijzigen via Mijn Evides.
  • Verandert ook het KVK-nummer? Zeg dan het oude contract op en meldt u aan als nieuwe klant.

Zelf uw gegevens bekijken en aanpassen

Met een Mijn Evides account heeft u inzicht in uw gegevens, kunt u rekeningen betalen en uw termijnbedrag aanpassen.

Contact opnemen

We helpen u graag via:

Mijn Evides

Zelf snel online regelen.

Bellen

Geen extra belkosten.

Nu bereikbaar
Bel naar 0900 0787

Postbus

Onze adressen.

Bellen vanuit buitenland / from abroad?

© 2024