Opzegging doorgeven

Welk adres wilt u opzeggen?

  • Sorry het ingevoerde adres is niet bekend
    De postcode en/of huisnummer die u hebt ingevuld is niet correct. Controleer de gegevens en pas het aan of kijk op www.postcode.nl voor de juiste postcode.

  • Zakelijke meter (komt niet naar voren)

  • Toevoeging onbekend, selecteer de juiste toevoeging om verder te gaan.

  • Het gaat hier om een specifieke aansluiting. Neem contact met ons op om dit door te geven.

  • Sorry, het is niet mogelijk dit adres online te verhuizen. Neem a.u.b. contact met ons op.
  • Momenteel is het systeem niet bereikbaar. Probeer het later nog eens.
Nederland België Frankrijk Australië Canada Nederlandse Antillen Spanje Verenigd Koninkrijk Verenigde Staten Zwitserland
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. dit veld in.
De ingevulde postcode is niet goed. Een postcode bestaat altijd uit vier cijfers en twee letters. Bijvoorbeeld 1234 AA.
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. dit veld in.
Het ingevulde huisnummer is niet goed. Er zijn alleen cijfers toegestaan.
Het ingevulde huisnummer is niet goed. Er zijn alleen cijfers toegestaan.
Het ingevulde huisnummer is niet goed. Er zijn alleen cijfers toegestaan.
Het ingevulde huisnummer is niet goed. Er zijn alleen cijfers toegestaan.
{{item.name}}
{{item.name}}
Selecteer een adres
Vul a.u.b. dit veld in.
Op te zeggen adres

  • Als het om een bestaande woning gaat, dan verwerken wij uw opzegging binnen twee weken. Zodra alle gegevens zijn verwerkt, krijgt u een bevestiging.

Wat is uw klantnummer?

Ter controle hebben we uw klantnummer nodig.

Op te zeggen adres

  • Dit is een tijdelijke aansluiting (komt niet naar voren)
  • Postcode bestaat niet (komt niet naar voren)
  • Het klantnummer in combinatie met het oude adres is niet bij ons bekend. Per ongeluk uw registratienummer of een ander klantnummer ingevuld? Wij hebben klantnummer en het adres van uw oude woning nodig.
  • Dit is een verzamelcontract. Het helaas niet mogelijk hiervoor een verhuizing online door te geven. Neem contact met ons op.
  • Momenteel is het systeem niet bereikbaar. Probeer het later nog eens.
U vindt het klantnummer op een factuur, e-mail of bankafschrift
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldig klantnummer in.
Vul a.u.b. een geldig klantnummer in.
U hebt een registratienummer ingevuld. Vul uw klantnummer in
  • Uw klantnummer hebben we nodig om uw gegevens op te halen. Zo weten we zeker wie u bent.

Klantnummer opvragen

Het klantnummer sturen wij u per e-mail indien deze bij ons bekend is.

Klantnummer verstuurd

Als uw e-mailadres bij ons bekend is ontvangt u uw klantnummer per e-mail.
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldig e-mail adres in.
Vul a.u.b. een geldig e-mail adres in.

Waar vind ik mijn klantnummer?

Deze kunt u vinden op de factuur van Evides of op uw bankafschrift. Let op dat u het klantnummer van uw oude adres invult.

U hoeft uw adres niet op te zeggen

Het onderstaande adres is bij ons afgemeld doordat de nieuwe bewoner zich op dit adres heeft aangemeld of u heeft dit zelf al gedaan. U hoeft het adres dus niet meer op te zeggen. Het is mogelijk dat u nog een bericht ontvangt om de meterstand door te geven.

Afgemeld adres

Afgemeld per

{{aanhef}},

Het volgende adres gaat u opzeggen:

Op te zeggen adres

  • Uw klantgegevens zijn succesvol opgehaald.

Opzegging is in behandeling

De afmelding van het onderstaande adres is in behandeling. Dit komt doordat de nieuwe bewoner zich op dit adres al heeft aangemeld of u heeft dit zelf al gedaan. U hoeft het adres dus niet meer op te zeggen.

Adres in behandeling

Datum sleuteloverdracht

U kunt uw opzegging maximaal 60 dagen van te voren doorgeven.

Als u hier uw e-mailadres door geeft sturen we u op de sleuteldatum een herinneringsmail.

Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldig e-mailadres in
Vul a.u.b. een geldig e-mailadres in
Het instellen van de herinnering is niet gelukt. Probeer het later nog eens.

Herinnering ingepland

Op de door u ingevoerde datum van sleuteloverdracht ontvangt u een herinnering om het adres op te zeggen.

Datum:
{{reminderdatum}}

E-mailadres:
{{email}}

Sleuteldatum niet mogelijk

Om administratieve redenen is het niet mogelijk om de gekozen sleuteldatum door te voeren.

De meter wordt of is op deze datum geplaatst of verwisseld. Vanaf  kunt u dit adres aanmelden. Als dit niet het geval is neem dan contact met ons op.

Uit onze administratie blijkt dat het adres al is opgezegd of dat de opzegging in behandeling is. U hoeft het adres dus niet meer op te zeggen. Het is mogelijk dat u nog een bericht ontvangt om de meterstand door te geven.

Helaas is het niet mogelijk uw opzegging op de door u ingevoerde sleuteldatum door te geven. U kunt vanaf uw opzegging op dit adres doorgeven.

Helaas is het niet mogelijk uw opzegging op de door u ingevoerde sleuteldatum door te geven. U kunt vanaf uw opzegging op dit adres doorgeven.

Wat is de meterstand op:

Datum

  • Momenteel is het systeem niet bereikbaar. Probeer het later nog eens.

U lift mee (komt niet voor)

Uw woning heeft geen meter, u hoeft geen meterstand door te geven.

 

U hoeft geen meterstand door te geven, omdat het een nieuwbouwwoning betreft.

Het is nu nog niet nodig om uw meterstand door te geven. U ontvangt hier nog bericht over.

Meter {{meterNummer}} van {{aantalMeters}} ({{soort}})

Meternummer:
{{meterSerialnummer}}
Locatie meter:
{{meterLocatie}}
Locatie meter:
Onbekend
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldige meterstand in. Een meterstand kan alleen bestaan uit cijfers.
  • Als u een meterstand moet doorgeven, hoeft u alleen de zwarte cijfers door te geven.

  • Helaas staat de locatie van uw watermeter niet altijd goed in ons systeem. U zult dan op zoek moeten naar de watermeter. De watermeter zit meestal daar waar de waterleiding uw huis binnenkomt. We noemen dit de hoofdaansluiting. Dit is vaak in de meterkast waar ook de elektriciteit- en gasmeter zich bevinden.

    Afhankelijk van uw woning, kunt u de watermeter ook op een van de volgende plekken vinden; in een put achter de voordeur, onder een kruipluik, in een kelder, in een meterput in de tuin, in de toiletruimte/ badkamer of in de centrale ruimte. Dit is vaak het geval wanneer u in een flat woont.

     

Uw meterstand wijkt af

Op basis van de ingevoerde meterstand zien we een grote afwijking. Zou u aan willen geven wat de oorzaak van de afwijkende meterstand kan zijn?

  • Momenteel is het systeem niet bereikbaar. Probeer het later nog eens.

{{geenmeterstandTitel}}

{{reden}}

Meter {{meterNummer}} van {{aantalMeters}} ({{soort}})

Meternummer:
{{meterSerialnummer}}
Locatie meter:
{{meterLocatie}}
Locatie meter:
Onbekend
Alleen gaan wonen Gesproeid Gezinssamenstelling gewijzigd Lekkage Meter is onlangs verwisseld Meter niet afleesbaar Ik ben de nieuwe bewoner Tijdelijke inwoning gehad Perceel leeg Stortbak defect Andere reden, namelijk...
Selecteer a.u.b. een oorzaak.
Selecteer a.u.b. een oorzaak.

Hoe wilt u de eindafrekening ontvangen?

Geef aan naar welk (e-mail)adres we de eindafrekening kunnen sturen. Indien het adres bij ons bekend is, hebben we dit vast voor u ingevuld

  • Kies een geldig adres

  • Kies een geldig postadres

Het e-mailadres wordt gebruikt voor alle correspondentie
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldig e-mailadres in. Voorbeeld: naam@voorbeeld.nl
Vul a.u.b. een geldig e-mailadres in. Voorbeeld: naam@voorbeeld.nl
Stuur de eindafrekening per post
U kunt alleen een Nederlandse postcode invullen.
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldige postcode in. Een postcode bestaat uit vier cijfers en twee letters. Bijvoorbeeld 1234 AA.
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldig huisnummer in. Er zijn alleen cijfers toegestaan.
Vul a.u.b. een geldig huisnummer in. Er zijn alleen cijfers toegestaan.
Vul a.u.b. een geldig huisnummer in. Er zijn alleen cijfers toegestaan.
Vul a.u.b. een geldig huisnummer in. Er zijn alleen cijfers toegestaan.
Uw adres

Het adres is een postbus
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldig postbusnummer in.
Vul a.u.b. een geldig postbusnummer in.
Vul a.u.b. een geldig postbusnummer in.
Vul a.u.b. een geldig postbusnummer in.
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldige postcode in. Een postcode bestaat uit vier cijfers en twee letters. Bijvoorbeeld 1234 AA.
Vul a.u.b. dit veld in.

Controleer en bevestig

Wilt u iets wijzigen dan kunt u dit doen door op het pennetje te klikken.

  • Sorry, door een technisch probleem is het helaas niet mogelijk om uw uw opzegging door te geven. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.
Op te zeggen adres

Datum sleuteloverdracht

{{datumSleuteloverdracht}}

Meterstand

Eindafrekening naar

Bedankt voor het doorgeven van uw opzegging.

Wij hebben uw opzegging ontvangen en gaan uw gegevens verwerken.

  • Adres opzegging

  • Datum sleuteloverdracht

  • Meterstand

  • Meterstand
    U krijgt bericht wanneer u de meterstand kunt doorgeven

  • Meterstand
    U hoeft de meterstand niet door te geven omdat u geen meter heeft.

U bent klaar. Na het verwerken van de meterstanden krijgt u binnen 14 dagen de eindafrekening.

Wat vindt u van onze website?
Wat vindt u van onze website
Sluit venster
Deze website werkt het beste met cookies. Meer informatie