Dit is wat klanten ons vragen over inloggen en registreren Mijn Evides

Hoe log ik in bij Mijn Evides?
U kunt inloggen met uw gebruikersnaam (uw e-mailadres) en uw zelfgekozen wachtwoord. Bent u uw wachtwoord vergeten? Dan kunt u via deze link een nieuw wachtwoord aanvragen.
Ik kan niet inloggen of registreren, hoe kan dat?

Dit kan verschillende redenen hebben:

1) U heeft geen Mijn Evides account

Om in te loggen heeft u een account nodig. Wilt u een account aanmaken, houd dan uw klantnummer en postadres bij de hand. U ontvangt een e-mail om uw aanmelding te bevestigen. Hierna kunt u inloggen in Mijn Evides.

Controleer voor de zekerheid uw spambox als u geen bevestigingsmail heeft ontvangen na de registratie en markeer ‘noreply@evides.nl’ als veilige afzender.

2) U heeft de cookies niet geaccepteerd

Om onze website goed te laten werken maken wij gebruik van cookies. Heeft u de cookies niet geaccepteerd? Dan kunt u dit aanpassen in de instellingen van uw internetbrowser en de pagina verversen.

3) Uw wachtwoord voldoet niet aan de veiligheidseisen

Uw wachtwoord wordt niet geaccepteerd als het niet aan de gestelde eisen voldoet. Controleer of uw wachtwoord hieraan voldoet:

  • Minimaal acht tekens
  • Minimaal twee letters (a-z, A-Z)
  • Minimaal één cijfer (0-9)
  • Minimaal één bijzonder teken zoals !, $, &, ?, @, behalve de tekens #, %, < en >
  • Gebruik nooit drie dezelfde tekens achter elkaar

Let op: uw nieuwe wachtwoord mag niet eerder gebruikt zijn.

Waarom heb ik een uitnodiging voor jullie klanttevredenheidsonderzoek gekregen?

Wij vinden uw mening als klant belangrijk. Daarom vragen wij u en andere klanten, nadat u contact met ons heeft gehad, om uw ervaring met ons te delen. Uw opmerkingen en suggesties helpen ons om onze processen te verbeteren en om u beter van dienst te kunnen zijn.

Het onderzoeksbureau KCM in Loosdrecht heeft van ons de opdracht gekregen dit onderzoek voor ons uit te voeren. De resultaten van dit onderzoek worden vertrouwelijk en anoniem verwerkt.

Ik heb een nieuw e-mailadres en kan niet meer inloggen op Mijn Evides, wat nu?

Neem contact op met ons, dan stellen we het opnieuw voor u in.

Hoe kan ik controleren of de monteur of beller echt van Evides is?

Het e-mailadres dat bij ons bekend is wordt misschien niet meer gebruikt, of er staat een typefout in. Controleer uw e-mailadres in Mijn Evides en pas aan indien nodig.

Het ook kan zijn dat onze e-mails gezien worden als spam. Deze verdwijnen dan in uw spambox.

  • Controleer voor de zekerheid uw spambox
Hoe pas ik mijn e-mailadres en/of wachtwoord aan?
  1. Log in op Mijn Evides en klik op ‘mijn gegevens’.
  2. Onderaan bij ‘inloggegevens’ kunt u het e-mailadres en uw wachtwoord aanpassen.

Gegevens aanpassen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Vul uw e-mailadres in en ontvang een e-mail om meteen in te loggen.

Wachtwoord vergeten

De website Evides.nl werkt het best met cookies. Met cookies, soms van derden, kunnen wij algemeen websitebezoek analyseren en problemen met de site oplossen. Meer informatie vindt u op Disclaimer en privacy.