De wachttijd is langer dan normaal. Wist u dat u online veel zaken gemakkelijk zelf kunt regelen? Ga voor meer informatie naar Zelf regelen. Of kijk bij Veelgestelde vragen waar klanten op dit moment het meest over bellen.
Evides Waterbedrijf besteedt veel zorg en aandacht aan het leveren van veilige en betrouwbare diensten. Ondanks alle inzet kunnen er situaties ontstaan waarin sprake is van een zwakke plek (of een vermoeden daarvan) in de beveiliging van onze websites. Denkt u een zwakke plek te hebben gevonden in onze online diensten, dan vernemen wij dat graag van u om zo spoedig mogelijk maatregelen te kunnen treffen.
Om misbruik van het beveiligingslek door anderen te voorkomen, vragen we u om bij een melding de volgende richtlijnen* te volgen:
Nadat een beveiligingslek is gemeld, zullen we zo snel mogelijk en uiterlijk binnen vijf werkdagen contact met u opnemen om afspraken te maken over een redelijke herstelperiode en een eventuele gecoördineerde publicatie van het beveiligingslek.
*De richtlijnen zijn gebaseerd op de Leidraad om te komen tot een praktijk van Responsible Disclosure, opgesteld door het Nationaal Cyber Security Centrum, onderdeel van het Ministerie van Veiligheid en Justitie.
Wij maken op onze website gebruik van cookies. Met cookies verbeteren wij uw ervaring op onze website. U kunt per categorie uw keuze voor het gebruik van cookies instellen. Meer weten? Bekijk onze cookieverklaring.