Gegevens aanpassen?
Volg deze stappen.
Heeft u nog geen Mijn Evides account? Maak deze dan eerst aan.
In Mijn Evides past u gemakkelijk uw telefoonnummer, e-mailadres, verzendwijze, rekeningnummer, manier van betalen of termijnbedrag aan.
Wij sturen u een bevestiging van uw aanpassing per e-mail.
Gegevens aanpassen door scheiding of overlijden? Kies dan:
Nog geen Mijn Evides account? Maak het dan hier aan.
Wat kunt u van ons verwachten?
Snel geregeld zonder wachttijd
Uw verandering is zo geregeld. En in de tussentijd kunt u gebruik blijven maken van het water.
Een bevestiging per e-mail
Na uw verandering sturen wij u direct een bevestiging met een overzicht van uw gegevens.
Hulp bij vragen
Komt u er zelf niet uit? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder.
Veelgestelde vragen
Wilt u een naam aanpassen door een scheiding of overlijden? Dit kunt u gemakkelijk online doorgeven.
Naamswijziging bij een scheiding
Naamswijziging bij een overlijden
Voor overige situaties kunt u contact met ons opnemen.
Allereerst gecondoleerd met uw verlies. Wij wensen u veel sterkte in deze moeilijke tijd. U kunt een overlijden gemakkelijk online doorgeven.
Wilt u liever persoonlijk contact? Neem dan contact op met onze nabestaandendesk via 088 884 50 90.
Als iemand zelf zijn account niet (meer) kan beheren, is het erg fijn als u daarbij kunt helpen.
U kunt hiervoor een nieuw account registreren met een ander e-mailadres dan uw eigen e-mailadres. Het is helaas niet mogelijk om een ander account aan uw eigen account te koppelen.
Contact opnemen
We helpen u graag via:
Mijn Evides
Zelf snel online regelen.
Gemakkelijk zelf uw gegevens bekijken of wijzigen.
Bellen
Geen extra belkosten.
U kunt ons bereiken op werkdagen van 08:00 tot 17:00 uur.
Postbus
Onze adressen.
Bekijk hieronder onze verschillende adressen.
Bellen vanuit buitenland / from abroad?