Volg deze stappen.
Heeft u nog geen Mijn Evides account? Maak deze dan eerst aan.
In Mijn Evides past u gemakkelijk uw telefoonnummer, e-mailadres, verzendwijze, rekeningnummer, manier van betalen of termijnbedrag aan.
Wij sturen u een bevestiging van uw aanpassing per e-mail.
Nog geen Mijn Evides account? Maak het dan hier aan.
Uw verandering is zo geregeld. En in de tussentijd kunt u gebruik blijven maken van het water.
Na uw verandering sturen wij u direct een bevestiging met een overzicht van uw gegevens.
Komt u er zelf niet uit? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder.
Wilt u een naam aanpassen door een scheiding of overlijden? Dit kunt u gemakkelijk online doorgeven.
Naamswijziging bij een scheiding
Naamswijziging bij een overlijden
Voor overige situaties kunt u contact met ons opnemen.
Allereerst gecondoleerd met uw verlies. Wij wensen u veel sterkte in deze moeilijke tijd. U kunt een overlijden gemakkelijk online doorgeven.
Wilt u liever persoonlijk contact? Neem dan contact op met onze nabestaandendesk via 088 884 50 90.
Als iemand zelf zijn account niet (meer) kan beheren, is het erg fijn als u daarbij kunt helpen.
U kunt hiervoor een nieuw account registreren met een ander e-mailadres dan uw eigen e-mailadres. Het is helaas niet mogelijk om een ander account aan uw eigen account te koppelen.
We helpen u graag via:
Wilt u een vraag stellen? Via de andere kanalen helpen wij u snel en goed.
Bekijk het adres van Evides waterbedrijf
Wij maken op onze website gebruik van cookies. Met cookies verbeteren wij uw ervaring op onze website. U kunt per categorie uw keuze voor het gebruik van cookies instellen. Meer weten? Bekijk onze cookieverklaring.