Home

Klacht over Evides

We willen u altijd zo goed mogelijk helpen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Dat is vervelend en we horen het dan ook graag van u. Zodat we het een volgende keer beter kunnen doen. Via telefoon, chat of WhatsApp kunnen we u het snelst helpen. Wilt u schriftelijk een klacht indienen? Dat kan via het klachtenformulier.

Icoon tijd

Snel een reactie

Klachten nemen we serieus. We horen graag van u wat er aan de hand is en hoe we u kunnen helpen. Zo proberen we er samen met u uit te komen en u direct te helpen. Via telefoon, chat of WhatsApp kunnen we u het snelst helpen. 

Klacht indienen
Icoon e-mail

Klachtenformulier

Stuurt u liever schriftelijk een klacht? Dat kan natuurlijk ook. Beschrijf in het klachtenformulier duidelijk waar uw klacht over gaat en wat u van ons verwacht. Vergeet niet uw persoonlijke gegevens en klantnummer erbij te zetten. Binnen 5-10 werkdagen ontvangt u van ons een reactie. 

Klacht indienen via klachtenformulier

Niet tevreden over de oplossing?

We doen er alles aan om er samen met u uit te komen. In de meeste gevallen lukt dat gelukkig ook. Bent u toch niet tevreden over hoe uw klacht is opgelost? Dan kunt u uw klacht sturen naar de Geschillencommissie Water. Deze commissie kan uw klacht verder behandelen. 

Naar de geschillencommissie

Webcare

We helpen u graag via: 

Chat

Ontvang een kopie in uw mail

Nu online
WhatsApp

Snel appcontact vanaf mobiel

Nu online
Social media

Binnen 60 min antwoord

Nu online

Contact opnemen

Kan ook per telefoon, e-mail of per post.

Bellen
Bereikbaar
Mailen
Niet bereikbaar
Postbus
© 2022