We willen u altijd zo goed mogelijk helpen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Dat is vervelend en we horen het dan ook graag van u. Zodat we het een volgende keer beter kunnen doen. Via telefoon, chat of WhatsApp kunnen we u het snelst helpen. Wilt u schriftelijk een klacht indienen? Dat kan via het klachtenformulier.
Klachten nemen we serieus. We horen graag van u wat er aan de hand is en hoe we u kunnen helpen. Zo proberen we er samen met u uit te komen en u direct te helpen. Via telefoon, chat of WhatsApp kunnen we u het snelst helpen.
Stuurt u liever schriftelijk een klacht? Dat kan natuurlijk ook. Beschrijf in het klachtenformulier duidelijk waar uw klacht over gaat en wat u van ons verwacht. Vergeet niet uw persoonlijke gegevens en klantnummer erbij te zetten. Binnen 5-10 werkdagen ontvangt u van ons een reactie.
We doen er alles aan om er samen met u uit te komen. In de meeste gevallen lukt dat gelukkig ook. Bent u toch niet tevreden over hoe uw klacht is opgelost? Dan kunt u uw klacht sturen naar de Geschillencommissie Water. Deze commissie kan uw klacht verder behandelen.
We helpen u graag via:
Ontvang een kopie in uw mail
Direct antwoord van een van onze medewerkers.
Snel appcontact vanaf mobiel
Een van onze medewerkers helpt u graag.
Kan ook per telefoon, e-mail of per post.
Wilt u een vraag stellen? Via de andere kanalen helpen wij u snel en goed.
Bekijk het adres van Evides waterbedrijf