We willen u altijd zo goed mogelijk helpen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Dat is vervelend en we horen het dan ook graag van u. Zodat we het een volgende keer beter kunnen doen. Via de telefoon of WhatsApp kunnen we u het snelst helpen. Wilt u schriftelijk een klacht indienen? Dat kan via het klachtenformulier.
Klachten nemen we serieus. We horen graag van u wat er aan de hand is en hoe we u kunnen helpen. Zo proberen we er samen met u uit te komen en u direct te helpen. Via telefoon of WhatsApp kunnen we u het snelst helpen.
Stuurt u liever schriftelijk een klacht? Dat kan natuurlijk ook. Beschrijf in het klachtenformulier duidelijk waar uw klacht over gaat en wat u van ons verwacht. Vergeet niet uw persoonlijke gegevens en klantnummer erbij te zetten. Let op: momenteel gaan wij over op een nieuwe klantadministratie. Hierdoor kunnen wij tijdelijk geen klachten in het systeem zetten. Na 21 juni nemen wij uw klacht in behandeling.
We doen er alles aan om er samen met u uit te komen. In de meeste gevallen lukt dat gelukkig ook. Bent u toch niet tevreden over hoe uw klacht is opgelost? Dan kunt u uw klacht sturen naar de Geschillencommissie Water. Deze commissie kan uw klacht verder behandelen.
Contact kan ook via:
Makkelijk appcontact vanaf mobiel
We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8:00 en 21:00 uur. Let op: langere wachttijd bij drukte.
We helpen u graag via:
Wilt u een vraag stellen? Via de andere kanalen helpen wij u snel en goed.
Bekijk het adres van Evides waterbedrijf
Wij maken op onze website gebruik van cookies. Met cookies verbeteren wij uw ervaring op onze website. U kunt per categorie uw keuze voor het gebruik van cookies instellen. Meer weten? Bekijk onze cookieverklaring.