Dienstverlening gaat door, wel wijzigingen

Vrouw met laptop drinkt water

In verband met COVID-19 (Coronavirus) volgt Evides Waterbedrijf de adviezen van het RIVM op om zoveel mogelijk thuis te werken. Hierdoor kan de telefonische wachttijd iets langer zijn dan normaal. Ook vinden bepaalde niet urgente werkzaamheden achter de voordeur van bewoonde panden geen doorgang om contact te beperken.

Vragen over meterstand, betaling, verhuizing

Veel zaken kunt u regelen via Mijn Evides. Op onze contactpagina vindt u de mogelijkheden hoe u ons kunt bereiken. Hier vindt u ook antwoord op de meest gestelde vragen.

Werkzaamheden

Niet urgente werkzaamheden achter de voordeur van bewoonde panden – zoals het verwisselen van een watermeter – vinden tot en met 28 april geen doorgang. Projecten en onderhoudswerkzaamheden die noodzakelijk zijn voor de continuïteit van de drinkwaterlevering gaan wél door, waarbij we de RIVM-richtlijnen in acht nemen. 

Drinkwater beschermd

Ons drinkwater is goed beschermd tegen virussen. Bij de veelgestelde vragen leest u hier mee over.

Eerdere berichten

De website Evides.nl werkt het best met cookies. Met cookies, soms van derden, kunnen wij algemeen websitebezoek analyseren en problemen met de site oplossen. Meer informatie vindt u op Disclaimer en privacy.