Volg deze stappen.
Dit kan zodra u de sleutel heeft. Moet u de sleutel nog ontvangen? Laat dan uw e-mailadres achter voor een herinnering.
Deze vindt u op de watermeter.
Als de aanvraag is gedaan, ontvangt u een bevestiging van ons per e-mail.
Ga naar mijnaansluiting.nl als uw huis nog geen wateraansluiting heeft.
Uw wijziging is zo geregeld. En in de tussentijd kunt u gebruik blijven maken van het water.
Na uw wijziging sturen wij u direct een bevestiging met een overzicht van uw gegevens.
Gaat het om een bedrijfspand of een extra adres? Ook dat regelt u gemakkelijk via Mijn Evides.
U kunt zelf gemakkelijk uw aanmelding doorgeven bovenaan deze pagina. Als u hierover met uw woningcorporatie een andere afspraak heeft gemaakt, dan kunt u die afspraak aanhouden.
De reden hiervoor is dat u mogelijk in de periode van sleuteloverdracht tot uw aanmelding al water verbruikt.
Neem daarvoor contact met ons op. Wij kunnen het eenvoudig voor u aanpassen.
Ja, dat kan. Als u de meterstand en de datum van de dag van sleuteloverdracht aan ons doorgeeft, dan is dat geen probleem. U kunt uw aanmelding gemakkelijk doorgeven bovenaan deze pagina.
Als u water aanvraagt op een bestaande aansluiting, dan verwerken wij dit binnen twee weken. In het geval van een nieuwe aansluiting kan dit iets langer duren. Om de aanmelding dan zo snel mogelijk te verwerken, is het belangrijk dat u ons de meterstand doorgeeft.
We helpen u graag via:
Ontvang een kopie in uw mail
Direct antwoord van een van onze medewerkers.
Snel appcontact vanaf mobiel
Een van onze medewerkers helpt u graag.