Volg deze stappen.
We hebben naast het adres dat u extra wilt aanmelden ook uw bestaande adres nodig. Zo kunnen we u in de tussentijd informeren.
Vul de meterstand van het nieuwe adres in. Doe dit op de dag dat u de sleutel ontvangt. Vergeet niet om ook uw klantnummer door te geven.
Wij sturen u een bevestiging van uw aanmelding per e-mail.
Ga naar mijnaansluiting.nl als uw huis nog geen wateraansluiting heeft.
Uw aanmelding is zo geregeld. En u kunt al direct gebruikmaken van het water. Wel zo gemakkelijk!
Na uw aanmelding sturen wij u direct een bevestiging met een overzicht van uw gegevens.
Heeft u tijdelijk twee woningen of gaat het om een vakantiewoning? Ook dat regelt u gemakkelijk online.
Neem daarvoor contact met ons op. Wij kunnen het eenvoudig voor u aanpassen.
Ja, dat kan. Als u de meterstand en de datum van de dag waarop u de sleutel heeft ontvangen aan ons doorgeeft, dan is dat geen probleem. U kunt uw aanmelding gemakkelijk doorgeven bovenaan deze pagina.
Als u water aanvraagt op een bestaande aansluiting, dan verwerken wij dit binnen twee weken. In het geval van een nieuwe aansluiting kan dit iets langer duren. Om de aanmelding dan zo snel mogelijk te verwerken, is het belangrijk dat u ons de meterstand doorgeeft.
We helpen u graag via:
Wilt u een vraag stellen? Via de andere kanalen helpen wij u snel en goed.
Bekijk het adres van Evides waterbedrijf
Wij maken op onze website gebruik van cookies. Met cookies verbeteren wij uw ervaring op onze website. U kunt per categorie uw keuze voor het gebruik van cookies instellen. Meer weten? Bekijk onze cookieverklaring.