Inloggen bij Mijn Evides
Inloggen in Mijn Evides is heel gemakkelijk. U hoeft geen moeilijke wachtwoorden te onthouden, maar u ontvangt een inlogcode op uw e-mailadres of mobiele telefoon. Als u voor deze eerste keer inlogt of een nieuw account wilt aanmaken, volg dan deze stappen.
Het e-mailadres wat u invult gebruikt u voortaan om mee in te loggen. Als u nog geen account heeft dan is dit het e-mailadres waarmee u uw account aanmaakt. Heeft u een account, dan kunt u ook inloggen met uw mobiele telefoonnummer.
U ontvangt van ons een inlogcode op uw e-mailadres of mobiele telefoonnummer. Vul deze in om in te loggen of een account aan te maken.
Als u voor de eerste keer inlogt of een account aanmaakt, moet u één keer uw adresgegevens en klantnummer invullen.
Heeft u nog geen account? Maak er dan nu een aan:
Hoe pas ik mijn inlog e-mailadres aan?
- Bent u nog ingelogd in Mijn Evides? Log dan uit. U kunt uw e-mailadres pas aanpassen als u opnieuw inlogt.
- Log opnieuw in bij Mijn Evides. Vul nu het e-mailadres in waar u voortaan mee wilt inloggen.
- Vraag een inlogcode aan.
- U ontvangt de inlogcode op uw nieuwe e-mailadres. Vul de inlogcode, uw klantnummer en adresgegevens in.
- U krijgt een bericht op uw oude en uw nieuwe inlog e-mailadres dat uw gegevens zijn aangepast. U kunt vanaf nu met uw nieuwe inloggegevens inloggen.
- Let op! Hiermee past u alleen het e-mailadres waar u mee inlogt aan. Het e-mailadres waar u onze berichten op ontvangt kunt u apart binnen Mijn Evides aanpassen onder "berichtinstellingen".
Veelgestelde vragen
Dat kan. U kunt echter maar één klantnummer tegelijk aan uw e-mailadres koppelen. U kunt dus of uw eigen klantnummer, of dat van iemand anders aan uw e-mailadres koppelen.
Heeft u uw e-mailadres aan het klantnummer van iemand anders gekoppeld en wilt u uw eigen gegevens weer inzien? Dan moet u uw eigen klantnummer opnieuw koppelen aan uw e-mailadres.
Doorloop opnieuw het inlogproces en kies voor het e-mailadres dat u wilt gebruiken. Wanneer u het klantnummer invult, herkent het systeem dat er een ander e-mailadres is gekoppeld. U kunt er dan voor kiezen om het nieuw gekozen e-mailadres te koppelen.
Heeft u een hotmail.com of outlook.com e-mailadres? Dan kan het zijn dat de inlogcode in de map other is geplaatst. Check altijd eerst goed de mappen postvak in, spam en ongewenst. Nog steeds geen inlogcode? Kijk dan in de map other of vraag een nieuwe code aan.
Heeft u een ander e-mailadres? Check dan ook eerst de spambox en vraag zo nodig een nieuwe code aan.
Het kan soms gebeuren dat de inlogcode niet (meer) werkt. Wacht dan 5 minuten en vraag daarna een nieuwe code aan.
Wanneer er storing of vertraging is op Evides.nl, kan het zijn dat u de inlogcode te laat ontvangt. Wacht dan 10 minuten en vraag een nieuwe inlogcode aan.
Doorloop opnieuw het inlogproces en kies voor het telefoonnummer dat u wilt gebruiken. Wanneer u het klantnummer invult, herkent het systeem dat er een ander telefoonnummer is gekoppeld. U kunt er dan voor kiezen om het nieuw gekozen telefoonnummer te koppelen.
Inloggen met uw telefoon
Vanaf nu kunt u ook inloggen met uw telefoonnummer. In plaats van uw e-mailadres, versturen we de inlogcode naar uw mobiele telefoon. Deze optie is alleen mogelijk als u al een account heeft aangemaakt met uw e-mailadres. Er kan maar een telefoonnummer gekoppeld zijn aan een klantnummer.
Contact opnemen
We helpen u graag via:
Mijn Evides
Zelf snel online regelen.
Gemakkelijk zelf uw gegevens bekijken of wijzigen.
Bellen
Geen extra belkosten.
Momenteel zijn wij niet telefonisch bereikbaar.
Postbus
Onze adressen.
Bekijk hieronder onze verschillende adressen.
Bellen vanuit buitenland / from abroad?
