Bekijk welke situatie voor u geldt.
Blijft u in het huis wonen of verlaat u de woning? Bij punt 2 of 3 leest u wat u moet doen. Staat het contract niet op uw naam staat? Dan hoeft u niets te doen.
U hoeft ons niets door te geven. Misschien wilt u wel uw termijnbedrag of rekeningnummer aanpassen. U kunt dit eenvoudig regelen in Mijn Evides.
Bij het verlaten van het huis moet u het contract opzeggen. Degene die in het huis blijft wonen, moet zich als nieuwe klant aanmelden.
Nog geen Mijn Evides account? Maak het dan hier aan.
Na uw verandering sturen wij u direct een bevestiging met een overzicht van uw gegevens.
Uw verandering is zo geregeld. En in de tussentijd kunt u gebruik blijven maken van het water.
Komt u er zelf niet uit? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder.
Als u gaat scheiden, zijn er een aantal zaken die u moet regelen. U kunt een scheiding gemakkelijk online doorgeven.
Wilt u een naam aanpassen door een scheiding of overlijden? Dit kunt u gemakkelijk online doorgeven.
Naamswijziging bij een scheiding
Naamswijziging bij een overlijden
Voor overige situaties kunt u contact met ons opnemen.
We helpen u graag via:
Wilt u een vraag stellen? Via de andere kanalen helpen wij u snel en goed.
Bekijk het adres van Evides waterbedrijf
Wij maken op onze website gebruik van cookies. Met cookies verbeteren wij uw ervaring op onze website. U kunt per categorie uw keuze voor het gebruik van cookies instellen. Meer weten? Bekijk onze cookieverklaring.