U kunt gemakkelijk online uw meterstand doorgeven.
Lukt het niet om uw meterstand online door te geven? Bel dan gratis met 0800 9100, houd uw registratienummer bij de hand.
Meestal vindt u de watermeter in de kelder, meterkast of kruipruimte. Woont u in een appartement of een flat? Dan kan de watermeter ook in een centrale ruimte zitten.
Geef alleen de zwarte cijfers op de watermeter door die vóór de komma staan. De rode cijfers achter de komma hoeft u niet door te geven.
Zes weken voor uw periodeafrekening ontvangt u van ons een brief of e-mail met de vraag om de watermeterstand op te nemen en naar ons te sturen.
Wanneer u zelf uw meterstand een keer per jaar opneemt, kunnen wij de tarieven zo laag mogelijk houden.
U kunt zelf gemakkelijk uw watermeter aflezen. De meterstand geeft u online door op een moment dat het u uitkomt.
Geef uw meterstand online door of bel gratis 0800 9100 om uw meterstand aan ons door te geven.
Heeft u uw meterstand al doorgegeven? Dan hoeft u niets te doen.
Met uw meterstand bepalen wij uw waterverbruik en termijnbedrag. Daarom is het belangrijk dat u dit op tijd aan ons doorgeeft. Zo voorkomt u dat wij uw meterstand moeten schatten en uw factuur misschien te hoog is.