U moet zelf uw water overzetten bij verhuizing. Dit kunt u doen via onze verhuispagina. Als u hierover met uw woningbouwvereniging een andere afspraak gemaakt heeft, dan kunt u die afspraak aanhouden.
Dit kunt u eenvoudig en snel regelen via onze verhuispagina.
De reden hiervoor is dat u mogelijk in de periode van sleuteloverdracht tot uw verhuizing al water verbruikt.
Neem daarvoor contact voor ons op, wij kunnen het eenvoudig voor u aanpassen.
Wij leveren drinkwater in Zeeland, Zuid-Holland-Zuid en op de Brabantse Wal. Via onze postcodecheck kunt u kijken of u uw nieuwe woning bij ons moet aanmelden.
Ja, dat kan. Als u de meterstand en de datum van de dag van sleuteloverdracht aan ons doorgeeft, dan is dat geen probleem. U kunt uw verhuizing doorgeven op onze verhuispagina.
Ja, dat kan tot een maand voor de sleuteloverdracht. Maar vergeet niet op de dag van de sleuteloverdracht de watermeterstand op te nemen en deze aan ons door te geven.
Als u de meterstand en de datum van de sleuteloverdracht heeft, kunt u ook achteraf uw verhuizing doorgeven.
Als u gaat verhuizen naar een bestaande woning, dan verwerken wij dit binnen twee weken. Als u naar een nieuwbouwhuis gaat verhuizen, dan kan dit iets langer duren. Om de verhuizing ook dan zo snel mogelijk te verwerken, is het belangrijk dat u ons de meterstand doorgeeft.
Nee, we sluiten de waterlevering niet af bij een verhuizing.
Zonder meterstand kunnen wij uw jaarlijkse periodeafrekening bij verhuizing niet verwerken. Voor het doorgeven van deze meterstand heeft u een registratienummer nodig. Dit nummer staat vermeld op de toegestuurde meterstandkaart.
Doe dit als u op uw nieuwe adres een andere drinkwaterleverancier krijgt. Of u wilt geen drinkwater meer ontvangen van Evides op een extra adres.