Jaarverslag 2016 vastgesteld

Vrouw en man drinken een glas kraanwater in de keuken

Het jaarverslag 2016 van Evides Waterbedrijf is vastgesteld tijdens de algemene aandeelhoudersvergadering. We kijken terug op een intensief en boeiend 2016.

Consument en bedrijf in Zuidwest-Nederland konden weer rekenen op betrouwbaar drinkwater. De industrie maakt steeds meer gebruik van onze innovatieve waterdiensten. Er was veel aandacht voor het verbeteren van de dienstverlening aan onze klanten en er zijn stappen gezet om doorlopend inzicht te krijgen in hun wensen en behoeften.

Samen

Ook het verbeteren van de kwaliteit van de bron, samenwerking in de waterketen en bewustwording bij het grote publiek rondom (duurzaam) waterverbruik waren belangrijk in 2016. Hiervoor werken wij intensief samen met veel partners binnen en buiten de watersector. Verder volgt Evides voortdurend mogelijke toekomstige ontwikkelingen – in omgeving en techniek –, zodat we hier tijdig op kunnen anticiperen.

Onze inspanningen en resultaten in 2016

Lees meer over onze inspanningen en resultaten over 2016 in het online jaarverslag of bekijk ons werk in beeld.

Eerdere berichten