Verhuizing doorgeven

Wat is uw nieuwe adres?

Naar welk adres gaat u verhuizen? Of naar welk adres bent u onlangs verhuisd?

  • Sorry het ingevoerde adres is niet bij ons bekend
    De postcode en/of huisnummer die u hebt ingevuld is niet correct. Controleer de gegevens en pas het aan of kijk op www.postcode.nl voor de juiste notatie.

  • Zakelijke meter (komt niet naar voren)

  • Toevoeging onbekend? Selecteer de juiste toevoeging om verder te gaan. Bij nieuwbouw wordt dit achter de door u ingevoerde toevoeging geplaatst.

  • Het gaat hier om een specifieke aansluiting. Neem contact met ons op om dit door te geven.

  • Sorry, het is niet mogelijk dit adres online te verhuizen. Neem a.u.b. contact met ons op.
  • Momenteel is het systeem niet bereikbaar. Probeer het later nog eens.
Nederland België Duitsland Frankrijk Aruba Australië Brazilië Canada Italië Nederlandse Antillen Spanje Verenigd Koninkrijk Verenigde Staten Zwitserland Anders
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. dit veld in.
De ingevulde postcode is niet goed. Een postcode bestaat altijd uit vier cijfers en twee letters. Bijvoorbeeld 1234 AA.
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. dit veld in.
Het ingevulde huisnummer is niet goed. Er zijn alleen cijfers toegestaan.
Het ingevulde huisnummer is niet goed. Er zijn alleen cijfers toegestaan.
Het ingevulde huisnummer is niet goed. Er zijn alleen cijfers toegestaan.
Het ingevulde huisnummer is niet goed. Er zijn alleen cijfers toegestaan.
{{item.name}}
Nieuw adres

  • Ook bij een opzegging hebben we uw nieuwe adres nodig om u te kunnen informeren. Dit betekend niet dat wij dit adres aanmelden maar we gebruiken dit als post adres. Wilt u het adres wel aanmelden, dan kunt u dit doorgeven in een volgend scherm.

  • Verhuist u naar het buitenland?
    Selecteer dan onder land, het juiste land. U wordt dan gevraagd om uw adres in het buitenland in te vullen.

    Verhuist u naar het grensgebied in België, waar Evides drinkwater levert?
    Neem dan contact met ons op om uw verhuizing door te geven.  

Nieuwbouw?

Het onderstaande adres is een nieuwbouwwoning. Klopt dit? Indien dit niet het geval is, ga terug om het adres aan te passen.

Als het adres geen nieuwbouw is, neem dan contact op met de klantenservice.

Let op: Het aanmelden van een nieuwbouwwoning kan langer duren voordat deze is verwerkt. U krijgt een bericht zodra wij de aanmelding hebben doorgevoerd.

Wat is uw oude adres?

  • Sorry het ingevoerde adres is niet bij ons bekend
    De postcode en/of huisnummer die u hebt ingevuld is niet correct. Controleer de gegevens en pas het aan of kijk op www.postcode.nl voor de juiste notatie.

  • Zakelijke meter (komt niet naar voren)

  • Toevoeging onbekend, selecteer de juiste toevoeging om verder te gaan.

  • Het gaat hier om een specifieke aansluiting. Neem contact met ons op om uw verhuizing door te geven.

  • Sorry, het is niet mogelijk dit adres online te verhuizen. Neem a.u.b. contact met ons op.
  • Momenteel is het systeem niet bereikbaar. Probeer het later nog eens.
Nederland Frankrijk Amerikaanse Maagdeneilanden België Duitsland Frankrijk Aruba Australië Brazilië Canada Italië Nederlandse Antillen Spanje Verenigd Koninkrijk Verenigde Staten Zwitserland Anders
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. dit veld in.
De ingevulde postcode is niet goed. Een postcode bestaat altijd uit vier cijfers en twee letters. Bijvoorbeeld 1234 AA.
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. dit veld in.
Het ingevulde huisnummer is niet goed. Er zijn alleen cijfers toegestaan.
Het ingevulde huisnummer is niet goed. Er zijn alleen cijfers toegestaan.
Het ingevulde huisnummer is niet goed. Er zijn alleen cijfers toegestaan.
Het ingevulde huisnummer is niet goed. Er zijn alleen cijfers toegestaan.
{{item.name}}
{{item.name}}
Selecteer een adres
Vul a.u.b. dit veld in.
Oud adres

  • Ook als u alleen een nieuwe woning wilt aanmelden hebben we uw oude adres nodig om u bijvoorbeeld in de tussentijd te informeren.

  • Verhuist u vanuit het buitenland?
    Selecteer dan onder land, het juiste land. U wordt dan gevraagd om uw adres in het buitenland in te vullen.

    Verhuist u van het grensgebied in België waar Evides drinkwater levert?
    Neem dan contact met ons op om uw verhuizing door te geven.  

Welke adressen wilt u aanmelden en/of opzeggen?

Op basis van uw nieuw en oud adres kunt u het onderstaande doorgeven. Is uw situatie anders, dan kunt u dit aanpassen door op de buttons onder het adres te klikken.

Nieuw adres


Oud adres

Of komt u voor?

  • Verhuist u van een adres binnen het Evides gebied, maar staat de overeenkomst voor het leveren van drinkwater niet op uw naam? Dan kunt u zich aanmelden als nieuwe klant door te kiezen voor niet opzeggen van het oude adres.

  • Heeft u tijdelijk in uw oude en nieuwe huis water nodig? Bijvoorbeeld omdat u gaat verbouwen in uw nieuwe woning, terwijl u nog in uw oude woning woont? Dan kunt u toch vast uw oude adres opzeggen, we sturen u dan een herinnering op de door u gekozen datum.

{{aanhef}}

Het volgende adres gaat u opzeggen:

Adres

Voor uw opzegging heeft u de onderstaande gegevens nodig

  • De datum van de sleuteloverdracht van het op te zeggen adres

  • De meterstand op het moment van overdracht (afhankelijk van uw situatie)

Wat is uw klantnummer?

Met uw klantnummer kunnen we uw gegevens ophalen. Zo kunnen we u nog sneller helpen.

Adres

  • Dit is een tijdelijke aansluiting (komt niet naar voren)
  • Postcode bestaat niet (komt niet naar voren)
  • Het klantnummer in combinatie met het oude adres is niet bij ons bekend. Per ongeluk uw registratienummer of een ander klantnummer ingevuld? Wij hebben klantnummer en het adres van uw oude woning nodig.
  • Dit is een verzamelcontract. Het helaas niet mogelijk hiervoor een verhuizing online door te geven. Neem contact met ons op.
  • Momenteel is het systeem niet bereikbaar. Probeer het later nog eens.
U vindt het klantnummer op een factuur, e-mail of bankafschrift
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldig klantnummer in.
Vul a.u.b. een geldig klantnummer in.
U hebt een registratienummer ingevuld. Vul a.u.b. uw klantnummer in
  • U vindt uw klantnummer op onze facturen, brieven en e-mails. Als u via automatische incasso betaalt, staat uw klantnummer in de omschrijving van de incasso’s in uw rekeningoverzicht.

     

Klantnummer opvragen

Het klantnummer sturen wij u per e-mail indien deze bij ons bekend is.

Klantnummer verstuurd

Als uw e-mailadres bij ons bekend is ontvangt u uw klantnummer per e-mail.
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldig e-mail adres in.
Vul a.u.b. een geldig e-mail adres in.

Waar vind ik mijn klantnummer?

Let op dat u het het klantnummer van uw oude adres invult. Deze kunt u vinden op de factuur van Evides of op uw bankafschrift.

U hoeft uw adres niet op te zeggen

Het onderstaande adres is bij ons afgemeld doordat de nieuwe bewoner zich op dit adres heeft aangemeld of u heeft de opzegging zelf al gedaan. U hoeft het adres dus niet meer op te zeggen. Het is mogelijk dat u nog een bericht ontvangt om de meterstand door te geven. Maakt u zich geen zorgen, uw drinkwater wordt niet afgesloten.

Afgemeld adres

Afgemeld per

Vanaf welke datum wilt u opzeggen?

Wanneer vindt de sleuteloverdracht van de woning plaats of wanneer heeft deze plaats gevonden?

Adres

  • Dit adres is niet bij ons bekend (komt hier niet voor?)
  • Kies een geldige datum (dd-mm-jjjj)
  • Is verzamelcontract (komt hier niet voor?)
  • Momenteel is het systeem niet bereikbaar. Probeer het later nog eens.
De sleuteloverdracht kan maximaal 3 jaar in het verleden liggen.
Vul a.u.b. dit veld in.
Sorry, de ingevoerde datum mag maximaal 3 jaar in het verleden liggen.
  • Uw opzegging kunt u vanaf 60 dagen voor de datum van sleuteloverdracht aan ons doorgeven. Ligt de sleuteloverdracht meer dan 60 dagen in de toekomst? Geef dan uw e-mailadres aan ons door en we sturen u een herinnering op de datum van verhuizing.
  • Is uw verhuizing langer dan drie jaar geleden? Neem dan contact met ons op.

Opzegging is in behandeling

De afmelding van het onderstaande adres is in behandeling. Dit komt doordat de nieuwe bewoner zich op dit adres al heeft aangemeld of u heeft dit zelf al gedaan. U hoeft het adres dus niet meer op te zeggen.

Adres in behandeling

Datum sleuteloverdracht

Sleuteldatum niet mogelijk

Om administratieve redenen is het niet mogelijk om de gekozen sleuteldatum door te voeren.

Door een meterwissel is het niet mogelijk dit adres op te zeggen. Als dit niet het geval is neem dan contact met ons op. Vanaf {{sleuteldatum}} kunt u dit adres opzeggen. 

Uit onze administratie blijkt dat het adres al is opgezegd of dat de opzegging in behandeling is. U hoeft het adres dus niet meer op te zeggen. Het is mogelijk dat u nog een bericht ontvangt om de meterstand door te geven.

Helaas is het niet mogelijk uw opzegging op de door u ingevoerde sleuteldatum door te geven. U kunt vanaf {{sleuteldatum}} uw opzegging op dit adres doorgeven.

Helaas is het niet mogelijk uw opzegging op de door uw ingevoerde sleuteldatum door te geven. U kunt vanaf {{sleuteldatum}} uw opzegging op dit adres doorgeven.

Vanaf welke datum wilt u opzeggen?

Wanneer vindt de sleuteloverdracht van de woning plaats of wanneer heeft deze plaats gevonden?


U kunt uw opzegging maximaal 60 dagen van te voren doorgeven.

Als u hier uw e-mailadres door geeft sturen we u op de sleuteldatum een herinneringsmail.

Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldig e-mailadres in
Vul a.u.b. een geldig e-mailadres in
Het instellen van de herinnering is niet gelukt. Probeer het later nog eens.

Herinnering ingepland

Op de door u ingevoerde datum van sleuteloverdracht ontvangt u een herinnering om het adres op te zeggen.

Wat is de meterstand op:

Datum

  • Momenteel is het systeem niet bereikbaar. Probeer het later nog eens.

U lift mee (komt niet voor)

Uw woning heeft geen meter, u hoeft geen meterstand door te geven.

 

U hoeft geen meterstand door te geven, omdat het een nieuwbouwwoning betreft.

Het is nu nog niet nodig om uw meterstand door te geven. U ontvangt hier nog bericht over.

Meter {{meterNummer}} van {{aantalMeters}} ({{soort}})

Meternummer:
{{meterSerialnummer}}
Locatie meter:
{{meterLocatie}}
Locatie meter:
Onbekend
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldige meterstand in. Een meterstand kan alleen bestaan uit cijfers.
  • Als u een meterstand moet doorgeven, hoeft u alleen de zwarte cijfers door te geven.

  • Helaas staat de locatie van uw watermeter niet altijd goed in ons systeem. U zult dan op zoek moeten naar de watermeter. De watermeter zit meestal daar waar de waterleiding uw huis binnenkomt. We noemen dit de hoofdaansluiting. Dit is vaak in de meterkast waar ook de elektriciteit- en gasmeter zich bevinden.

    Afhankelijk van uw woning, kunt u de watermeter ook op een van de volgende plekken vinden; in een put achter de voordeur, onder een kruipluik, in een kelder, in een meterput in de tuin, in de toiletruimte/ badkamer of in de centrale ruimte. Dit is vaak het geval wanneer u in een flat woont.

     

Uw meterstand wijkt af

Op basis van de ingevoerde meterstand zien we een grote afwijking. Zou u aan willen geven wat de oorzaak van de afwijkende meterstand kan zijn?

  • Momenteel is het systeem niet bereikbaar. Probeer het later nog eens.

{{geenmeterstandTitel}}

{{reden}}

Meter {{meterNummer}} van {{aantalMeters}} ({{soort}})

Meternummer:
{{meterSerialnummer}}
Locatie meter:
{{meterLocatie}}
Locatie meter:
Onbekend
Alleen gaan wonen Gesproeid Gezinssamenstelling gewijzigd Lekkage Meter is onlangs verwisseld Meter niet afleesbaar Ik ben de nieuwe bewoner Tijdelijke inwoning gehad Perceel leeg Stortbak defect Andere reden, namelijk...
Selecteer a.u.b. een oorzaak.
Selecteer a.u.b. een oorzaak.

Hoe wilt u de eindafrekening ontvangen?

Geef aan naar welk (e-mail)adres we de eindafrekening kunnen sturen. Indien het adres bij ons bekend is, hebben we dit vast voor u ingevuld

  • Kies een geldig adres

  • Kies een geldig postadres

Het e-mailadres wordt gebruikt voor alle correspondentie
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldig e-mailadres in. Voorbeeld: naam@voorbeeld.nl
Vul a.u.b. een geldig e-mailadres in. Voorbeeld: naam@voorbeeld.nl
Stuur de eindafrekening per post
U kunt alleen een Nederlandse postcode invullen.
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldige postcode in. Een postcode bestaat uit vier cijfers en twee letters. Bijvoorbeeld 1234 AA.
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldig huisnummer in. Er zijn alleen cijfers toegestaan.
Vul a.u.b. een geldig huisnummer in. Er zijn alleen cijfers toegestaan.
Vul a.u.b. een geldig huisnummer in. Er zijn alleen cijfers toegestaan.
Vul a.u.b. een geldig huisnummer in. Er zijn alleen cijfers toegestaan.
Uw adres

Het adres is een postbus
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldig postbusnummer in.
Vul a.u.b. een geldig postbusnummer in.
Vul a.u.b. een geldig postbusnummer in.
Vul a.u.b. een geldig postbusnummer in.
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldige postcode in. Een postcode bestaat uit vier cijfers en twee letters. Bijvoorbeeld 1234 AA.
Vul a.u.b. dit veld in.

Controleer en bevestig

Bekijk onderstaande gegevens aandachtig. Mocht u iets willen wijzigen dan kunt u dit doen door op het pennetje te klikken. U gaat dan naar de juiste pagina.

  • Sorry, door een technisch probleem is het helaas niet mogelijk om uw uw opzegging door te geven. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.
Op te zeggen adres

Datum sleuteloverdracht

{{datumSleuteloverdracht}}

Meterstand

Eindafrekening naar

Bedankt voor het doorgeven van uw opzegging.

Wij hebben uw opzegging ontvangen en gaan uw gegevens verwerken.

  • Adres opzegging

  • Datum sleuteloverdracht

  • Meterstand

  • Meterstand
    U krijgt bericht wanneer u de meterstand kunt doorgeven

  • Meterstand
    U hoeft de meterstand niet door te geven omdat u geen meter heeft.

U bent klaar. Na het verwerken van de meterstanden krijgt u binnen 14 dagen de eindafrekening.

Sluit venster

{{aanhef}}

Het volgende adres wilt u aanmelden:

Adres

Voor uw aanmelding heeft u de onderstaande gegevens nodig

  • De datum van de sleuteloverdracht van het aan te melden adres

  • De meterstand op het moment van overdracht (afhankelijk van uw situatie)

  • IBAN-rekeningnummer als deze niet bij ons bekend is

Vanaf welke datum wilt u zich aanmelden?

Wanneer vindt de sleuteloverdracht van de woning plaats of wanneer heeft deze plaats gevonden?

Adres

  • Dit adres is niet bij ons bekend (komt hier niet voor?)
  • Kies een geldige datum (dd-mm-jjjj)
  • Is verzamelcontract (komt hier niet voor?)
  • Momenteel is het systeem niet bereikbaar. Probeer het later nog eens.
De sleuteloverdracht mag maximaal 3 jaar in het verleden liggen.
Vul a.u.b. dit veld in.
Sorry, de ingevoerde datum mag maximaal 3 jaar in het verleden liggen.
  • Uw aanmelding kunt u vanaf 60 dagen voor de datum van sleuteloverdracht aan ons doorgeven. Ligt de sleuteloverdracht meer dan 60 dagen in de toekomst? Geef dan uw e-mailadres aan ons door en we sturen u een herinnering op de datum van verhuizing.
  • Is uw verhuizing langer dan drie jaar geleden? Neem dan contact met ons op.

Aanmelding is in behandeling

Voor het onderstaande adres is al een aanmelding in behandeling. U hoeft niets te doen. Het is mogelijk dat u nog een bericht ontvangt om de meterstand door te geven.

Adres in behandeling

Datum sleuteloverdracht


Klopt dit niet? Neem dan contact met ons op.

Vanaf welke datum wilt u zich aanmelden?

Wanneer vindt de sleuteloverdracht van de woning plaats of wanneer heeft deze plaats gevonden?

Adres

U kunt uw aanmelding maximaal 60 dagen van te voren doorgeven.

Als u hier uw e-mailadres doorgeeft sturen we u op de sleuteldatum een herinneringsmail om uw aanmelding door te geven.

Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldig e-mailadres in.
Vul a.u.b. een geldig e-mailadres in.
Het instellen van de herinnering is niet gelukt. Probeer het later nog eens.

Stuur mij een herinnering

Op de door u ingevoerde datum van sleuteloverdracht ontvangt u een herinnering om het adres aan te melden. {{reminderdatum}} {{email}}

Wat is de meterstand op:

Datum

  • Momenteel is het systeem niet bereikbaar. Probeer het later nog eens.

U lift mee (komt niet voor)

Meelifter klant: 2001597373 6921LB 141

Uw woning heeft geen watermeter, u hoeft geen meterstand door te geven.

U hoeft geen meterstand door te geven, omdat het een nieuwbouwwoning betreft.

Het is nu nog niet nodig om uw meterstand door te geven. U ontvangt hier nog bericht over.

Meter {{meterNummer}} van {{aantalMeters}} ({{soort}})

Meternummer:
{{meterSerialnummer}}
Locatie meter:
{{meterLocatie}}
Locatie meter:
Onbekend
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldige meterstand in. Een meterstand kan alleen bestaan uit cijfers.
  • Als u een meterstand moet doorgeven, hoeft u alleen de zwarte cijfers door te geven.

  • Helaas staat de locatie van uw watermeter niet altijd goed in ons systeem. U zult dan op zoek moeten naar de watermeter. De watermeter zit meestal daar waar de waterleiding uw huis binnenkomt. We noemen dit de hoofdaansluiting. Dit is vaak in de meterkast waar ook de elektriciteit- en gasmeter zich bevinden.

    Afhankelijk van uw woning, kunt u de watermeter ook op een van de volgende plekken vinden; in een put achter de voordeur, onder een kruipluik, in een kelder, in een meterput in de tuin, in de toiletruimte/ badkamer of in de centrale ruimte. Dit is vaak het geval wanneer u in een flat woont.

     

Uw meterstand wijkt af

Op basis van de ingevoerde meterstand zien we een grote afwijking. Zou u aan willen geven wat de oorzaak van de afwijkende meterstand kan zijn?

  • Momenteel is het systeem niet bereikbaar. Probeer het later nog eens.

{{geenmeterstandTitel}}

{{reden}}

Meter {{meterNummer}} van {{aantalMeters}} ({{soort}})

Meternummer:
{{meterSerialnummer}}
Locatie meter:
{{meterLocatie}}
Locatie meter:
Onbekend
Alleen gaan wonen Gesproeid Gezinssamenstelling gewijzigd Lekkage Meter is onlangs verwisseld Meter niet afleesbaar Ik ben de nieuwe bewoner Tijdelijke inwoning gehad Perceel leeg Stortbak defect Andere reden, namelijk...
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. dit veld in.

Wat zijn uw gegevens?

Voor een volledige aanmelding hebben we een aantal gegevens van u nodig.


Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. uw voorletters goed in. Alleen letters en . zijn toegestaan.
Vul a.u.b. uw voorletters goed in. Alleen letters en . zijn toegestaan.
Vul a.u.b. uw voorletters goed in. Alleen letters en . zijn toegestaan.
Geen `t a a la a.d. a.h. aan aan de aan den aan der aan het aan 't ait al ali am am de am den an an de at auf auf dem auf den auf der aus dem ba ben bij bij de bij het bij 't bin ce d' da dal das de de die le de l' de la de le del della den der des di do don dos du duy eh el en het il im in in de in den in der in het in t in 't it klein kleine l' la le les lo los m ma mac mc o' ol olde onder de op op de op den op der op het op t op 't op ten oude over over de s sr 't 'T te ten ter the toe uijt de uit uit de uit den uit het uit 't uitten ul uyt de uyt den v 't v. v.d. v.h. v.t. v/d v/h van van de van den van der van het van t van t' van 't van ter vd vom von von dem von den von der voor voor de voor den voor het voor in 't voor 't y zum zur
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. uw achternaam goed in. Alleen letters en zijn toegestaan.
Vul a.u.b. uw achternaam goed in. Alleen letters en zijn toegestaan.
Vul a.u.b. uw achternaam goed in. Alleen letters en zijn toegestaan.
januari februari maart april mei juni juli augustus september oktober november december
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldige datum in.
U moet ouder zijn dan 17 om klant te kunnen worden.
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldige bedrijfsnaam in.
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldig KvK-nummer in. Een KvK-nummer bestaat uit 8 cijfers.
Vul a.u.b. een geldig KvK-nummer in. Een KvK-nummer bestaat uit 8 cijfers.
Vul a.u.b. een geldig KvK-nummer in. Een KvK-nummer bestaat uit 8 cijfers.
Vul a.u.b. dit veld in.
T.a.v. incorrect

Wat zijn uw contactgegevens?

Deze gegevens kunt u altijd aanpassen in Mijn Evides.

  • Kies een geldig adres

  • Kies een geldig postadres

Het e-mailadres wordt gebruikt voor alle communicatie
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldig e-mailadres in. Voorbeeld: naam@voorbeeld.nl.
Vul a.u.b. een geldig e-mailadres in. Voorbeeld: naam@voorbeeld.nl.
Bij voorkeur contact per post
U kunt alleen een Nederlandse postcode invullen.
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldige postcode in. Een postcode bestaat uit vier cijfers en twee letters. Bijvoorbeeld 1234 AA.
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldig huisnummer in. Er zijn alleen cijfers toegestaan.
Vul a.u.b. een geldig huisnummer in. Er zijn alleen cijfers toegestaan.
Vul a.u.b. een geldig huisnummer in. Er zijn alleen cijfers toegestaan.
Vul a.u.b. een geldig huisnummer in. Er zijn alleen cijfers toegestaan.
Uw adres

Het adres is een postbus
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldig postbusnummer in.
Vul a.u.b. een geldig postbusnummer in.
Vul a.u.b. een geldig postbusnummer in.
Vul a.u.b. een geldig postbusnummer in.
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldige postcode in. Een postcode bestaat uit vier cijfers en twee letters. Bijvoorbeeld 1234 AA.
Vul a.u.b. dit veld in.
Ga digitaal

Weet u zeker dat u uw post niet per e-mail wilt ontvangen?

Wat is uw waterverbruik?

Op basis van uw situatie kunnen we uw jaarverbruik inschatten. Als u uw verbruik weet, kunt u dit ook direct invullen. Met dit (verwachtte) jaarverbruik gaan we uw termijnbedrag berekenen. U kunt dit later altijd nog aanpassen.

Leegstaand 1 2 3 4 5 6 7 8
Vul a.u.b. dit veld in.
0 1 2 3 4 5 6 7 8
Vul a.u.b. dit veld in.
Let op: het minimale verbruik is 5 m³ bij leegstand
Vul a.u.b. dit veld in.
Sorry, het verbruik kan niet lager dan 5 m³ liggen.
Het maximale verbruik is 1500 m³.
Vul a.u.b. een geldig verbruik in. Het verbruik bestaat alleen uit cijfers.
Let op: het minimale verbruik is 5 m³ bij leegstand
Vul a.u.b. dit veld in.
Sorry, het verbruik kan niet lager dan 5 m³ liggen.
Het maximale verbruik is 999999 m³.
Vul a.u.b. een geldig verbruik in. Het verbruik bestaat alleen uit cijfers.

Wat zijn uw financiële gegevens?

Kies hoe u wilt betalen en geef uw IBAN-rekeningnummer door.

  • Het door u ingevulde IBAN-nummer is niet toegestaan. Vul a.u.b. een ander IBAN-rekeningnummer in.
Automatische incasso Acceptgiro
Via acceptgiro betaalt u altijd per kwartaal. Dit kost €1,00 (incl. 6% btw) per keer extra. Betalen via automatische incasso is gratis.
Vul a.u.b.dit veld in.
4 10
Vul a.u.b.dit veld in.
Uw IBAN-rekeningnummer vindt u op uw bankafschriften of via online bankieren
Vul a.u.b.dit veld in.
Vul a.u.b. een geldige IBAN (rekeningnummer) in. Voorbeeld: NL91ABNA0417164300
Automatisch incasso

Bespaar € 4,00 per jaar door met automatische incasso te betalen. Met een automatische incasso hoeft u zelf niets te doen en voorkomt u dat u te laat betaalt.

  • U betaalt 4 of 10 keer per jaar uw termijnfactuur. Één keer per jaar ontvangt u van ons uw periodeafrekening (jaarafrekening).

Sleuteldatum niet mogelijk

Om administratieve redenen is het niet mogelijk om de gekozen sleuteldatum door te voeren.

De meter wordt of is op deze datum geplaatst of verwisseld. Vanaf {{sleuteldatum}} kunt u dit adres aanmelden. Als dit niet het geval is neem dan contact met ons op.

Het is helaas niet mogelijk dat een aanmelding en opzegging op dezelfde dag plaatsvinden. Door de sleuteldatum op {{sleuteldatum}} te zetten kunt u uw verhuizing aan ons doorgeven.

Helaas is het niet mogelijk uw aanmelding op de door u ingevoerde sleuteldatum door te geven. U kunt vanaf {{sleuteldatum}} uw aanmelding op dit adres doorgeven.

Helaas is het niet mogelijk uw aanmelding op de door u ingevoerde sleuteldatum door te geven. U kunt vanaf {{sleuteldatum}} uw aanmelding op dit adres doorgeven.

De waterlevering is afgesloten wegens wanbetaling

De watervoorziening van de woning die u wilt aanmelden is afgesloten wegens wanbetaling. Om uw aanmelding te kunnen voltooien hebben wij uw telefoonnummer en een kopie van uw huur- of koopovereenkomst nodig. Als wij de overeenkomst voor 12:00 uur ontvangen en goedkeuren, wordt de levering van water dezelfde werkdag hervat.

Geef een telefoonnummer op waarop u goed te bereiken bent.
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldig telefoonnummer in. Een telefoonnummer bestaat uit minimaal 10 cijfers.
Vul a.u.b. een geldig telefoonnummer in. Een telefoonnummer bestaat uit minimaal 10 cijfers.
Vul a.u.b. een geldig telefoonnummer in. Een telefoonnummer bestaat uit minimaal 10 cijfers.
Upload een bestand (max 3MB: jpg, png, gif, bmp, doc, docx, xls, xlsx of pdf)
Vul a.u.b. dit veld in.
Sorry, het bijgevoegde bestand is te groot. De maximale bestandsgrootte is 3MB.
Sorry, het bijgevoegde bestandstype is niet toegestaan. Stuur a.u.b. een jpg, png, gif, bmp, doc, docx, xls, xlsx of pdf.

Huur- of koopovereenkomst later sturen kan ook naar debiteuren@evides.nl. Wij sluiten het water pas aan als de overeenkomst ontvangen is.

Controleer en bevestig

Bekijk onderstaande gegevens aandachtig. Mocht u iets willen wijzigen, dan kunt u dit doen door op het pennetje te klikken. U gaat dan naar de juiste pagina.

  • Sorry, door een technisch probleem is het helaas niet mogelijk uw aanmelding door te geven. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.

Aan te melden adres

Datum sleuteloverdracht

{{datumSleuteloverdracht}}

Meterstand

Persoonsgegevens

Contactgegevens

Verbruik

{{verbruik}}  m³

Financiële gegevens

Doneer aan Water for Life
Ja, ik doneer €0,05 per dag (circa €18,- per jaar)

Dank voor uw donatie!

Doneer aan Water for Life
Ja, ik doneer €1,00 per dag (circa €365,- per jaar)

Dank voor uw donatie!

Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden
Om uw aanmelding te bevestigen moet u akkoord gaan met de algemene voorwaarden

Water for Life

Iedereen verdient schoon kraanwater. Daarom is Kraanwaterfonds Water for Life in het leven geroepen door de Nederlandse drinkwaterbedrijven.

Al het geld dat wij van donateurs ontvangen wordt direct besteed aan onze projecten. Hoe dat kan? De Nederlandse drinkwaterbedrijven nemen alle overige kosten voor hun rekening, en al onze medewerkers werken op vrijwillige basis. Er blijft dus niets aan de strijkstok hangen.

We hebben al veel bereikt in 13 jaar tijd. Met 13,8 miljoen euro hebben we al 1,2 miljoen mensen aan schoon kraanwater en/of wc’s kunnen helpen. Met jouw hulp kunnen we nog meer mensen helpen! Vind jij ook dat iedereen schoon kraanwater verdient? Door een vinkje te zetten meldt u zich aan als donateur.

Dank voor het doorgeven van uw aanmelding.

Uw aanmelding is succesvol doorgegeven. We gaan uw gegevens verwerken.

  • Adres aanmelding

  • Datum sleuteloverdracht

  • Nieuwe gegevens

  • Meterstand

  • Meterstand
    U krijgt bericht wanneer u de meterstand kunt doorgeven

  • Meterstand
    U hoeft de meterstand niet door te geven omdat u geen meter heeft.

  • Nieuwe nieuwbouw

U bent klaar. U ontvangt een bericht met de bevestiging van uw aanmelding.

Uw aanmelding is verzonden. U ontvangt een e-mail met de bevestiging van uw aanmelding. Ga verder met het proces om uw opzegging door te geven.

Deze website werkt het beste met cookies. Meer informatie