Naam aanpassen?
Het kan dat u de bedrijfsnaam of naam van de contactpersoon wilt aanpassen. Hieronder leggen we uit wat u kunt doen.
Uw bedrijfsnaam kunt u niet online aanpassen. Is uw bedrijfsnaam veranderd of staat deze onjuist vermeld? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag.
Is de contactpersoon voor waterzaken binnen uw organisatie veranderd? Dit past u eenvoudig aan in Mijn Evides onder het menu Gegevens.
In Mijn Evides past u ook gemakkelijk uw telefoonnummer, e-mailadres, verzendwijze, rekeningnummer, manier van betalen of termijnbedrag aan.
Of wilt u:
Wat wilt u aanpassen?
Bedrijfsnaam of kvk aanpassen
Uw bedrijfsnaam of KvK-nummer kunt u niet online aanpassen. Neem contact met ons op en wij helpen u verder.
Contactpersoon aanpassen
Gaat iemand anders de waterzaken regelen? De contactpersoon voor uw bedrijf past u gemakkelijk online aan.
Andere gegevens aanpassen
In Mijn Evides past u gemakkelijk uw telefoonnummer, e-mailadres, verzendwijze, rekeningnummer, manier van betalen of termijnbedrag aan.
Zelf uw gegevens bekijken en aanpassen
Met een Mijn Evides account heeft u inzicht in uw gegevens, kunt u rekeningen betalen en uw termijnbedrag aanpassen.
Veelgestelde vragen
Uw bedrijfsnaam kunt u niet online aanpassen. Neem contact met ons op zodat wij u verder kunnen helpen.
Uw KVK-nummer kunt u niet online aanpassen. Neem contact met ons op zodat wij u verder kunnen helpen.
De contactpersoon die verantwoordelijk is voor de waterzaken past u eenvoudig online aan. Ga in Mijn Evides naar het menu Gegevens en vervolgens naar Contactgegevens.
Contact opnemen
We helpen u graag via:
Mijn Evides
Zelf snel online regelen.
Gemakkelijk zelf uw gegevens bekijken of wijzigen.
Bellen
Geen extra belkosten.
U kunt ons bereiken op werkdagen van 08:00 tot 17:00 uur.
Postbus
Onze adressen.
Bekijk hieronder onze verschillende adressen.
Bellen vanuit buitenland / from abroad?