Geen kookadvies meer voor Breskens in west Zeeuws-Vlaanderen

3 minuten koken is niet meer nodig. Het kraanwater is weer direct te drinken en te gebruiken voor het bereiden van eten. Het kraanwater is veilig. Meer info

Naam aanpassen?

Wij mogen een naam op het contract niet zomaar aanpassen, maar we begrijpen ook dat dit in sommige situaties nodig is. Hieronder leggen we uit wat u kunt doen.

1
De naam op een contract aanpassen

Wilt u na een scheiding of overlijden het contract op uw eigen naam wilt zetten? Dan kunt u zich hieronder via de gele button aanmelden als nieuwe klant. De oude contractant wordt dan automatisch afgemeld.

2
Andere gegevens aanpassen

Wilt u andere gegevens aanpassen zoals uw persoonsgegevens, manier van betalen of rekeningnummer? Dit kan eenvoudig online. Klik hieronder op naar Mijn Evides.

3
Hulp nodig?

Staat uw situatie er niet bij? Of lukt het niet om uw aanpassing online door te geven? Klik dan hieronder op contact opnemen. Wij helpen u graag verder.

Aanmelden als nieuwe klant

Ook voor mkb/zzp'ers.

Ook voor zakelijke klanten

Bent u een zzp'er of heeft u een eigen onderneming? Dan kunt u ook de naam op het contract wijzigen.

  • Is uw bedrijfsnaam gewijzigd en het KVK-nummer gelijk gebleven? Dan kunt u uw bedrijfsnaam wijzigen via Mijn Evides.
  • Verandert ook het KVK-nummer? Zeg dan het oude contract op en meldt u aan als nieuwe klant.

Zelf uw gegevens bekijken en aanpassen

Met een Mijn Evides account heeft u inzicht in uw gegevens, kunt u rekeningen betalen en uw termijnbedrag aanpassen.

Contact opnemen

We helpen u graag via:

Mijn Evides

Zelf snel online regelen.

Bellen

Geen extra belkosten.

Nu bereikbaar
Bel naar 0900 0787

Postbus

Onze adressen.

Bellen vanuit buitenland / from abroad?

© 2024