Contract opzeggen?
Geef in vijf minuten uw opzegging door.
Naast het adres dat u wilt opzeggen, hebben we ook uw klantnummer nodig.
Geef ons de meterstand door. Dit doet u op de dag dat u de sleutel aan de nieuwe bewoner geeft. Vergeet niet om deze datum ook te vermelden.
Wij sturen u een bevestiging van uw opzegging per e-mail.
Opzeggen door scheiding of overlijden? Kies dan:
Hoe werkt opzeggen?

Snel geregeld zonder wachttijd
U kunt gemakkelijk het contract gratis en per direct opzeggen. Geef het aan ons door en wij regelen de rest.

Een bevestiging per e-mail
Na uw opzegging sturen wij u direct een bevestiging per e-mail, met een overzicht van uw gegevens.

Tip: Meterstand doorgeven
Als u het contract opzegt op de dag dat u de sleutel inlevert of vlak er na, dan kunt u gelijk uw meterstand doorgeven.
Veelgestelde vragen
U moet zelf uw water stopzetten. Dit kunt u doen via onze opzegpagina. Als u hierover met uw woningcorporatie een andere afspraak heeft gemaakt, dan kunt u die afspraak aanhouden.
Uw klantnummer staat op alle facturen, brieven en/of e-mails die u van ons ontvangt. Betaalt u via automatische incasso? Dan staat uw klantnummer in de omschrijving van de incasso’s in uw rekeningoverzicht. Ook kunt u uw klantnummer vinden in Mijn Evides.
Ja, dat kan. Als u de meterstand en de datum van de dag waarop u de sleutel heeft ingeleverd aan ons doorgeeft, dan is dat geen probleem. U kunt uw opzegging doorgeven in Mijn Evides.
Nee, we sluiten het water niet af bij een opzegging.
Als u de meterstand en de datum van de sleuteloverdracht heeft, kunt u ook achteraf opzeggen.
Contact opnemen
We helpen u graag via:
Mijn Evides
Zelf snel online regelen.
Gemakkelijk zelf uw gegevens bekijken of wijzigen.
Bellen
Het is momenteel erg druk.
U kunt ons bereiken op werkdagen van 08:00 tot 17:00 uur. Geen extra belkosten.
Postbus
Onze adressen.
Bekijk hieronder onze verschillende adressen.
Bellen vanuit buitenland / from abroad?