Geef in vijf minuten uw opzegging door.
Naast het adres dat u wilt opzeggen, hebben we ook uw klantnummer nodig.
Geef ons de meterstand door. Dit doet u op de dag dat u de sleutel aan de nieuwe bewoner geeft.
Wij sturen u een bevestiging van uw opzegging per e-mail.
U kunt gemakkelijk het contract gratis en per direct opzeggen. Geef het aan ons door en wij regelen de rest.
Na uw opzegging sturen wij u direct een bevestiging per e-mail, met een overzicht van uw gegevens.
Zegt u het contract op vlak na of op de sleuteldatum? Dan kunt u tegelijk uw meterstand doorgeven.
U moet zelf uw water stopzetten. Dit kunt u doen via onze opzegpagina. Als u hierover met uw woningcorporatie een andere afspraak heeft gemaakt, dan kunt u die afspraak aanhouden.
Uw klantnummer staat op alle facturen, brieven en e-mails die u van ons ontvangt. Betaalt u via automatische incasso? Dan staat uw klantnummer in de omschrijving van de incasso’s in uw rekeningoverzicht. Ook kunt u uw klantnummer vinden in Mijn Evides.
Ja, dat kan. Als u de meterstand en de datum van de dag van sleuteloverdracht aan ons doorgeeft, dan is dat geen probleem. U kunt uw opzegging doorgeven in Mijn Evides.
Nee, we sluiten de waterlevering niet af bij een opzegging.
Als u de meterstand en de datum van de sleuteloverdracht heeft, kunt u ook achteraf opzeggen.
We helpen u graag via:
Antwoord binnen 5-10 werkdagen, via telefoon kunnen wij u sneller helpen.
Bekijk het adres van Evides waterbedrijf
Wij maken op onze website gebruik van cookies. Met cookies verbeteren wij uw ervaring op onze website. U kunt per categorie uw keuze voor het gebruik van cookies instellen. Meer weten? Bekijk onze cookieverklaring.