Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen over contact opnemen

Veelgestelde vragen over contact opnemen

Hoe kan ik contact opnemen met Evides?
Hoe herken ik of een e-mail of brief echt afkomstig is van Evides?
Wat kost het om het 0900-nummer van Evides te bellen?
Ik heb een nieuw e-mailadres en kan niet meer inloggen op Mijn Evides, wat nu?
Hoe meld ik een compliment of klacht?
Waar vind ik antwoord op mijn vraag?
Ik kan geen 0900-nummers bellen met mijn mobiele telefoon, waarom niet en wat nu?
Ik ontvang geen e-mail van Evides. Hoe kan dat?
Ik kan de klantenservice niet bellen vanuit het buitenland. Hoe kan ik contact opnemen met Evides?
Kan Evides mijn evenement sponsoren met bidons?
Hoe kan ik een tijdelijk tappunt aanvragen?
Hoe kan ik controleren of de monteur of beller echt van Evides is?
Een medewerker van Evides komt langs om mijn drinkwateraansluiting en gegevens te controleren, waarom is dit?
Er staat een monteur van Inprevo voor mijn deur die zegt in opdracht van Evides te werken. Klopt dat?
Er ligt een kaartje in mijn bus, waarin staat dat een monteur van Inprevo uit naam van Evides bij mij langs is geweest. Klopt dat?
Ik ben horecahouder en schenk mijn klanten kraanwater. Kan ik meedoen met de karaffenactie van Evides?
Zijn er wandel en fietsroutes in waterwingebieden?
Hoe kan ik mij aanmelden voor de digitale nieuwsbrief van Evides?
© 2022