Zelf regelen
Vrouw bekijkt telefoon

Een nieuwe klantadministratie

Evides werkt met een nieuwe klantadministratie. Op deze pagina leest u meer informatie over wat het voor u betekent.

Een nieuw klantnummer

Bij het overgaan naar een nieuwe klantadministratie hebben al onze klanten een nieuw klantnummer gekregen. Dit nieuwe nummer staat in al onze e-mails, brieven en uw volgende jaarafrekening.

Betalingen: 12 keer per jaar

Na het ontvangen van de jaarafrekening, verspreiden we het jaarbedrag over 12 maanden. We passen daarom uw termijnbedrag hierop aan. Het nieuwe termijnbedrag ziet u op uw jaarafrekening.

Pas zelf uw gegevens aan

In Mijn Evides past u gemakkelijk uw telefoonnummer, e-mailadres, verzendwijze, rekeningnummer, manier van betalen of termijnbedrag aan.

Naar Mijn Evides

Nog geen Mijn Evides account? Maak deze dan nu aan.

Gemakkelijk en snel geregeld.

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen over onze nieuwe klantadministratie.

Betalen

Automatisch betalen

Jaarafrekening

Meterstand doorgeven

Termijnbedrag

Mijn Evides

Overige vragen

Bekijk meer veelgestelde vragen

Contact opnemen

We helpen u graag via:

Mijn Evides

Zelf snel online regelen.

Bellen

Geen extra belkosten.

Nu bereikbaar
Bel naar 0900 0787

Postbus

Onze adressen.

Bellen vanuit buitenland / from abroad?

© 2024